Cieľ tréningu: | Vyrovnaná komunikácia medzi partnermi | |
Obsah tréningu: | Podnet pre objektívne a úspešne orientované akcie - osobné vízie a zdroj energie - motivácia samého seba a iniciatíva - motivácia v komunikácii s partnerom |
|
Vyjednávania – schopnosť pôsobiť presvedčivo na ostatných - základné pravidlá vedenia rozhovorov - aktívne počúvania a poznávanie zákazníckych signálov - zákaznícky orientované správanie - vplyv na vytváranie pozitívneho imidžu firmy |
||
Osobný vzťah so zákazníkom - môj postoj k zákazníkovi - budovanie osobného vzťahu so zákazníkom - rozvíjanie osobného vzťahu |
||
Zákaznícky servis po telefóne - elementy vplyvu a vyjednávania cez telefón - príprava a zhodnotenie vyjednávaní |
||
Efektívna kooperácia medzi zákazníckym servisom a oddelením predaja - zákaznícky servis ako časť aktívnej podpory predaja - kooperatívne konanie vo vzťahu so zákazníkmi, nadriadenými a kolegami - zaoberanie sa s informáciami a inými oddeleniami - primäť iných k činu vo vnútri a navonok firmy |
_________________________________________________________________________________
Trvanie: 1 až 2 dni, resp. podľa dohody
Počet účastníkov: podľa dohody
Forma tréningu: interný
_________________________________________________________________________________